Thursday 14 September 2023

Pesta buku Kelantan 2023

Setelah beberapa minggu tidak dikemaskinikan blogspot ini walaupun kesibukan, kali ini pula saya akan berkongsi lagi artikel yang telah dikongsikan sebulan lalu...





Pesta buku Kelantan 2023 berlangsung pada 28 Julai hingga 5 Ogos anjuran bersama Persatuan Perpustakaan Sekolah Kelantan, Jabatan Pendidikan Negeri Kelantan dan SMO Bookstores. Bertemakan budaya membaca pemangkin generasi Madani. Poster ini diedarkan umum untuk pengunjung khususnya untuk pelajar sekolah bertempat di Mydin Mall Bandar Baru Tunjong, Kota Bharu. Di mana Mydin Mall Bandar Baru Tunjong letaknya lebih kurang 2 km dari rumah saya di Pendek. 





Petang Rabu 2 Ogos baru selesai sudah bekerja saya pun terus ke lokasi Pesta Buku Kelantan 2023 di Aras Dua, Mydin Mall Bandar Baru Tunjong. 





Ini adalah kali ke-47 pesta buku Kelantan tiap-tiap tahun diadakan kecuali tahun 2020 dan 2021 kerana Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) untuk membendung wabak COVID-19. 










Kali ini juga ada diterima dari salah seorang guru SMK Kota, Kota Bharu ditunjukkan dalam status gambar berkenaan dengan sambutan ini. 








No comments:

Post a Comment

Dari Pasir Puteh ke Kuala Besut penghujung Jun 2024

Salam 22 Muharram 1446 Hijriah. Ini ada satu lagi perkongsian yang dibuat sebulan lalu.  Pagi Sabtu 29 Jun 2024 bermulalah dengan satu perja...