Tuesday 4 December 2018

Mendaftarkan kad Bank Islam di Bandar Baru Tunjong

Salam semua. Petang semalam saya pergi ke Bandar Baru Tunjong, letaknya sekitar 5 km dari rumah saya. Tujuannya untuk mendaftarkan kad ATM Bank Islam di sebuah cawangan Bank Islam Bandar baru Tunjong sebabnya saya sudah cukup umur 18 tahun.

Ketika itu cuaca hujan agak lebat, saya terpaksa memandu sendiri Proton Saga lama dalam keadaan cuaca tidak menentu. Tapi tidak terhalang ketika saya pergi ke bank itu.

Cuma agak tertanya-tanya kepada pihak bank, saya datang di sini bertujuan untuk membuat kad ATM. Sebaik nombor giliran kaunter paling cepat, saya bertanya kepada pihak bank itu

Inilah kad ATM yang saya daftarkan kepada pihak bank. Kad ini bertujuan untuk kegunaan faedah ketika berada di kolej dan asrama yang akan masuk tidak lama lagi, dalam lebih kurang 3 minggu lagi. Paling saya kecewa pertanyaan baki ada hanya lebih kurang RM100 ;-(

1 comment:

  1. Dik, jangan share info peribadi seperti ic no, no telefon dan alamat, serta no kad bank di laman web. Data boleh dicuri & duit dekat bank pun orang boleh curi.

    ReplyDelete

Dari Pasir Puteh ke Kuala Besut penghujung Jun 2024

Salam 22 Muharram 1446 Hijriah. Ini ada satu lagi perkongsian yang dibuat sebulan lalu.  Pagi Sabtu 29 Jun 2024 bermulalah dengan satu perja...