Wednesday 28 November 2018

Ucapan Semperna Hari Lahir saya yang ke-18

Salam hujung bulan November 2018. Tidak lama lagi akan melangkah masuk ke tahun yang baharu 2019 tahun yang penuh barakah ini.

Tanggal 27 November 2000 merupakan hari kelahiran saya bertempat di Kota Bharu, Kelantan. Umur saya sudah genap 18 tahun. Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas sudi menerima ucapan semperna hari lahir saya yang disambut semalam. Antara ucapan daripada rakan Facebook dan Instagram.














Terima kasih kepada rakan-rakan FB dan Instagram atas sudi menerima ucapan hari lahir sebagai tanda rezeki untuk kepanjangan umur saya. Hari ini ada juga ucapan. Tak menerima lagi ucapan, Insya Allah, tahun hadapan panjang umur masih ada...

No comments:

Post a Comment

Dari Pasir Puteh ke Kuala Besut penghujung Jun 2024

Salam 22 Muharram 1446 Hijriah. Ini ada satu lagi perkongsian yang dibuat sebulan lalu.  Pagi Sabtu 29 Jun 2024 bermulalah dengan satu perja...