Sunday 21 April 2019

Kali kedua saya kerja sehari di tempat ayah saya bekerja

Salam Nisfu Syaaban. Syaaban kepada artikel Kerja sehari di tempat ayah saya bekerja di Cherang Panji yang dibuat pada sebulan lepas. Ada nak kata rumah saya sedang dibaiki. Sebab itulah saya bersama keluarga pergi ke tempat kerja ayah saya di Cherang, Panji. Begini cerita...

Jumaat lepas saya bersama keluarga pergi ke Nahim Enterprise di Kampung Cherang, Panji, Kota Bharu untuk membuat pintu dan jendela.

Banyak kayu-kayu yang telah saya angkat. Rasanya saya mahu belah kayu seperti gambar ini. Untuk makluman korang ini adalah artikel yang ke-65 di dalam blogspot ini.


No comments:

Post a Comment

Dari Pasir Puteh ke Kuala Besut penghujung Jun 2024

Salam 22 Muharram 1446 Hijriah. Ini ada satu lagi perkongsian yang dibuat sebulan lalu.  Pagi Sabtu 29 Jun 2024 bermulalah dengan satu perja...