Monday 2 December 2019

Ucapan hari lahir kepada saya yang ke-19

Salam semua. Merujuk kepada artikel yang ke-90 iaitu Ceramah Maulidur Rasul Perdana di Masjid Ar-Rahman Kubang Batang - Satu kerjasama untuk memartabatkan majlis yang dikirim Sabtu minggu lepas. Hari lahir telah disambut dengan sederhana tetapi tidak ramai yang mengomen ucapan hari lahir tersebut.

Yang baru setahu saya bahawa tanggal 27 November 2000 adalah hari lahir saya. Dipaparkan di atas gambar iaitu ibu bapa saya yang melahirkan saya sewaktu ketika itu. Saya sudah sedar umur saya sudah mencapai masuk ke umur 19 tahun. Cepatnya masa sudah berlalu.

Antara WhatsApp yang sempat chat status kepada saya.





Antara ucapan hari lahir yang dikirim dari Facebook saya.




Antara ucapan hari lahir yang dikirim dari Instagram saya.

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas sudi menerima ucapan semperna hari lahir saya yang disambut baru-baru ini sebagai tanda rezeki untuk kepanjangan umur saya. Tak menerima lagi ucapan, Insya Allah, tahun hadapan panjang umur masih ada...

No comments:

Post a Comment

Dari Pasir Puteh ke Kuala Besut penghujung Jun 2024

Salam 22 Muharram 1446 Hijriah. Ini ada satu lagi perkongsian yang dibuat sebulan lalu.  Pagi Sabtu 29 Jun 2024 bermulalah dengan satu perja...