Tuesday 10 March 2020

Hari kedua Kejohanan Olahraga Tahunan SMK Kota 2020

Sedikit saya akan kongsi daripada Kejohanan Olahraga Tahunan SMK Kota 2020...

Khamis 27 Februari 2020 merupakan hari kedua Kejohanan Olahraga Tahunan SMK Kota 2020 saya diberi peluang pergi berseorangan ada satu sukaneka yang tiap-tiap tahun diadakan di Padang SK Kota.


Kelihatannya ramai pelajar yang menyertai acara tersebut diantara rumah sukan. Nampaknya suara yang didengari ialah Cikgu Rosnani binti Ismail.

Kejohanan Olahraga Tahunan SMK Kota kebiasaannya dibuat di padang SK Kota. Rasanya padang di Taman Bustanul Abadi tidak boleh dibuat sebab padang terlalu sempit, berbanding padang SK Kota. 

Ini kerana padang SK Kota juga agak luas untuk acara bermacam-macam untuk SK Kota, SK Seri Kota dan SMK Kota membuat sukaneka atau lain-lain akan dibuat.

Nampaknya jam 10.15 pagi acara larian 100 meter telah bermula.





Lebih kurang jam 11.30 pagi para pelajar telah menamatkan acara larian 100 meter di padang sekolah rendah tersebut. Saya pun terpaksa balik awal disebabkan kerja di tempat saya makin banyak dalam lebih kurang 11.45 tengahari. Walaupun bekas pelajar SMK Kota saya pun masih merindui sekolah tersebut. 


No comments:

Post a Comment

Dari Pasir Puteh ke Kuala Besut penghujung Jun 2024

Salam 22 Muharram 1446 Hijriah. Ini ada satu lagi perkongsian yang dibuat sebulan lalu.  Pagi Sabtu 29 Jun 2024 bermulalah dengan satu perja...