Friday 21 September 2018

Kembali kepada kenangan pada zaman kanak-kanak dahulu

Salam Jumaat. Sejak kebelakangan itu saya menyimpan lagi gambar kenangan ketika zaman kecil dahulu. Gambar-gambar kenangan lama saya ketika kecil telah dijumpai di dalam almari rumah. Saya telah dilahirkan di Kota Bharu, Kelantan pada 27 November 2000. Hari ini saya akan kongsikan gambar kenangan...

Inilah gambar throwback ketika zaman tahun 2001. Setahu lah saya berjumpa lagi gambar kenangan lama ketika zaman kecil dahulu bermula dari tahun 2000.

Ini pula pada tahun 2005. Zaman ketika itu belum masuk tadika lagi.

Ini dia barulah zaman tadika. Rasanya baru mula masuk tahun 2006. Gambar ini ketika saya mengambil graduasi kehadiran 100 peratus.

Saya pun tak jumpa dimana gambar kenangan saya ketika sekolah rendah. Yang saya diberitahu saya telah belajar di Sekolah Kebangsaan Pendek, Kota Bharu bermula dari tahun 2007 hingga 2012. Keputusan UPSR saya ialah 4C 1D.

Ini juga saya ketika berusia 9 tahun sebelum dilahirkan adik bongsu perempuan. Gambar ketika itu baru pandai berbasikal. Sekarang saya sudah berusia lebih, saya masih lagi membawa motosikal dan yang terbarunya ialah memandu kereta.

Kalau dah setahu saya sudah ada gambar kenangan ketika zaman kecil dahulu sedangkan saya sudah mencapai peringkat dewasa.

No comments:

Post a Comment

Dari Pasir Puteh ke Kuala Besut penghujung Jun 2024

Salam 22 Muharram 1446 Hijriah. Ini ada satu lagi perkongsian yang dibuat sebulan lalu.  Pagi Sabtu 29 Jun 2024 bermulalah dengan satu perja...