Sunday 21 July 2019

Jemputan ke Kayuhan Amal dan Kempen Kibar Jalur Gemilang SMK Kota 2019

Salam petang Ahad 21 Julai 2019 bersamaan dengan 18 Zulkaedah 1440. Merujuk kepada artikel Masjid baru di Gua Musang mirip 'Masjidil Haram' dipersembahkan pada hari Khamis 11 Jun lepas. Walaupun masih dalam kesibukan pasal mengecat dan memasang pintu jendela rumah saya belum siap, seperti biasa saya akan mempersembahkan satu artikel berkenaan dengan jemputan ke Kayuhan Amal Kemerdekaan dan Kempen Kibar Jalur Gemilang SMK Kota 2019.

Jomla join utk bagi support deh. 24hb Ogos Sabtu. Bermula 7 pagi. Kayuhan Amal Merdeka & Kempen Kibarkan Jalur Gemilang. Bayar RM30 je. Dpt jersey + cabutan bertuah + makan. Anjuran PIBG SMK KOTA, RTM & KOTA CARE. Hadiah2 cabutan bertuah yang menarik disediakan. Boleh hubungi nombor2 yg tertera dalam poster. Tajaan seperti barangan elektrik Kemudi Timur Elektronik dan agensi pelancongan Al-Quds Travel & Tours.

Pelbagai hadiah dan cabutan bertuah akan menanti anda semasa kayuhan amal kemerdekaan SMK Kota 2019 seperti :

Motorsikal
Tiket penerbangan mengerjakan umrah
Basikal MTB
Television LED
Barangan elektrik
Pakej mini perkahwinan (RM500) utk 5 peserta
Penginapan hotel/resort
70 hampers

Inilah antara waktu-waktu ketika program kayuhan dijalankan.

Ini adalah laluan semasa kayuhan amal bermula dari pintu masuk utama SMK Kota, pitstop di SMK Mulong dan garisan penamat di pintu masuk utama SMK Kota. Kayuhan sejauh 36.8 km bermula dari jalan lama Pasir Mas Salor, lebuhraya Pasir Mas Salor, jalan untuk ke SMK Mulong, jalan untuk ke Kadok, lebuhraya Rakyat dan berakhir di pintu masuk SMK Kota. 


No comments:

Post a Comment

Dari Pasir Puteh ke Kuala Besut penghujung Jun 2024

Salam 22 Muharram 1446 Hijriah. Ini ada satu lagi perkongsian yang dibuat sebulan lalu.  Pagi Sabtu 29 Jun 2024 bermulalah dengan satu perja...