Saturday 31 August 2019

Kayuhan Amal dan Kempen Kibar Jalur Gemilang SMK Kota 2019 - Bahagian 2

Bersambung daripada Kayuhan Amal dan Kempen Kibar Jalur Gemilang SMK Kota 2019 - Bahagian 1...

Peserta-peserta kayuhan sampai ke pintu masuk utama pada jam 10 pagi. Tidak sampai sejam tadi semua peserta berhenti di tempat pitstop di SMK Mulong. Selepas itu mereka semua meneruskan kayuhan untuk menghala ke Lebuhraya Rakyat yang baru buka.

Selepas berasa keletihan, semua peserta juga melihat nombor cabutan bertuah pada nombor peserta di papan pelan bangunan SMK Kota.

Majlis diteruskan lagi dengan penerimaan hadiah kepada semua peserta kayuhan dan tanpa kayuhan. Hadiah berupa 70 hampers, barangan elektrik, pakej penginapan 3H2M di hotel De' Viana Court, pakej mini pelamin, pakej umrah, 2 basikal dan sebuah motosikal. Penerimaan hadiah berupa barangan elektrik jatuh kepada pemegang nombor peserta yang juga peserta kayuhan.



Hadiah berupa dua buah basikal juga jatuh kepada nombor peserta kayuhan.


Hadiah berupa pakej pergi balik Umrah sumbangan daripada Al-Quds Travel & Tours diberikan kepada nombor peserta yang juga belia.

Hadiah utama yang akan membawa pulang sebuah motosikal daripada KotaCare dimenangi oleh nombor peserta kayuhan yang berjaya mengayuh sejauh 36.8 km. Beliau juga berasal dari Tanjung Chat berdekatan bandar Kota Bharu.

Tahniah kepada semua peserta yang berjaya mengayuh sejauh 36.8 km dalam masa 2 jam dan juga tanpa kayuhan. Kepada korang yang tidak berjaya cubalah di hari lain dan juga pada waktu yang sama. Semoga berjaya semua.

No comments:

Post a Comment

Dari Pasir Puteh ke Kuala Besut penghujung Jun 2024

Salam 22 Muharram 1446 Hijriah. Ini ada satu lagi perkongsian yang dibuat sebulan lalu.  Pagi Sabtu 29 Jun 2024 bermulalah dengan satu perja...